• Home
  • Belangrijke wijziging

Belangrijke wijziging

Verandering per 25 maart 2020

Vanaf 25 maart 2020 is het menu [instellingen] aangepast. Alle instellingen van meldingen en alarmen zijn nu te vinden onder de knop [meldingen].

Zelf hoeft u niets te veranderen, de instellingen van het voorheen “alarmen” menu zijn automatisch overgenomen in het nieuwe “meldingen” menu.

Verandering na 1 februari 2020

Gratis (alarm)meldingen met de 12Trace App

Er is een gunstige verandering aangebracht wat betreft meldingen. Alle meldingen en alarmberichten van uw GeoLocker of GeoChaser komen nu zonder extra (credit)kosten als push-berichten binnen op de smartphones via de 12Trace App, daarnaast bestaat voorlopig nog de mogelijkheid om de meldingen te ontvangen als email en SMS berichten ( nu 10 credits). Zoals eerder vermeld komen de SMS meldingen op termijn te vervalen.

12Trace verhoogt de prijs van een SMS melding vanaf 1 februari

Als je na deze datum een SMS alarm ontvangt berekend 12Trace voor deze melding 25 credits, Push bericht meldingen en Email meldingen zijn gratis.

Veel gestelde vragen Wat gebeurt er als ik na 1 februari een SMS melding ontvang
Voor deze verzonden melding berekend 12Trace 25 credits
Kan ik een SMS melding ontvangen na 1 februari 2020
Alarm meldingen via SMS blijven tot medio 2020  mogelijk
Heb ik een Smartphone nodig voor pushberichten?
Dat klopt. Tegenwoordig ondersteunen bijna alle nieuwe toestellen de 12Trace App
Hoe zet ik de SMS meldingen uit en activeer ik de Pushmeldingen?

Volg onderstaande stappen

  • Ga naar www.12trace.nl
  • Log in op uw persoonlijk account
  • Indien u meerdere systemen heeft, selecteer de unit die u wilt instellen. (let op: instellingen moeten per systeem worden gewijzigd)
  • Klik vervolgens op [instellingen]
  • Klik vervolgens op [Meldingen]
  • Klik het vinkje aan achter Push
  • Verwijder het vinkje achter SMS
  • Vergeet niet op [opslaan te klikken onder aan het scherm!!

Kan ik deze instellingen ook wijzigen in de App?
Het is helaas niet mogelijk om deze instellingen in de App te wijzigen
Wie ontvangt mijn pushberichten?
Het is helaas niet mogelijk om deze instellingen in de App te wijzigen


Update 23 oktober 2019

12Trace heeft een update  gemaakt voor alle track en trace systemen. Deze update bevat een toevoeging van een “meldingen” menu in uw online account en de mobiele App waarin belangrijke meldingen worden weergegeven zoals alarmmeldingen.

Voorheen was het alleen mogelijk om (alarm) meldingen van uw 12Trace systeem te ontvangen via SMS en/of email. Deze alarm meldingen waren niet terug te vinden in uw online account of de 12Trace app. De email en push notificaties zijn en blijven gratis, het gebruik van SMS meldingen kost 10 credits. Op termijn komen de huidige alarmmeldingen per SMS en Email te vervallen. Alle meldingen en alarmen worden opgeslagen in de berichten map in uw account, daarvan is het mogelijk om een notificatie van een nieuw bericht te ontvangen via email of SMS*

*De mogelijkheid van meldingen via SMS komen op termijn te vervallen, met uitzondering van de draadloze GeoLocker systemen.

Het meldingen menu is te vinden in het Navigatie menu. Door te klikken op meldingen verschijnt het meldingen menu met daarin de datum, titel en boodschap van de melding.

De alarm meldingen van de batterij, Geofence (indien Geofence is ingesteld) en input worden automatisch weergegeven in het meldingen scherm en kunnen niet worden uitgeschakeld. De meldingen van Jammer alarm en gemiste communicatie kan desgewenst worden uitgeschakeld bij [instellingen] en vervolgens [Messages].

Voor de mobiele app voor Android en iOS moet minimaal de 12Trace app versie 1.2.0 geïnstalleerd zijn (deze is te vinden in de Play Store of de in de App Store. Tevens moet de gebruiker zijn ingelogd en moet de unit zichtbaar zijn voor de ingelogde gebruiker. De gegevens van de meldingen worden bewaard conform de bewaartermijnen van de verschillende systemen ( zie algemene voorwaarden).

 

Show Buttons
Hide Buttons