Retour voorwaarden

Retour voorwaarden 12Trace – Track en Trace producten.

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 7 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag  gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar 12Trace zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product moeten voldoen aan de volgende voorwaarden:

Retour voorwaarden :
U kunt onbeschadigde artikelen retourneren als:
• U het artikel retourneert binnen de zichttermijn van 14 dagen. De termijn gaat in op de dag na   ontvangst van uw bestelling.
• Alle geleverde toebehoren in de originele staat en- indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele   verpakking aan 12Trace geretourneerd worden
• U bent in overeenstemming gekomen met de service afdeling
• Het artikel op geen enkele wijze gemonteerd is geweest in een object en niet geactiveerd is geweest
• U de pakbon of de (kopie) factuur meestuurt in de verpakking
• Retourzendingen zijn voor risico van de koper/klant/consument. Dit houdt in dat wij niet aansprakelijk   gesteld kunnen worden voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Vraag   daarom altijd om een verzendbewijs en bewaar deze goed.

Voor een snelle en correcte afhandeling, is het belangrijk dat u het artikel eerst retour meldt via het onderstaande  ‘retourformulier’.

Of u een product nu online bestelt en afrekent via de website of via de webshop van een 12Trace Dealer maar ook wanneer u het artikel fysiek heeft gekocht en afgerekend in de winkel van een 12Trace dealer. In al deze voornoemde gevallen gelden de retourvoorwaarden zoals hierboven omschreven.

Artikelen die u niet kunt retourneren:

• Battery pack.
• Aangeschafte credits voor uw Tracker.
• Producten die gemonteerd zijn geweest in een object.
• Producten die onder spanning hebben gestaan.
• Producten waar reeds op basis van de productcode een track en trace account voor is aangemaakt.
• Artikelen die niet zijn gekocht via www.12trace.nl, de webshop van een officiële 12trace Dealer of in de   (fysieke) winkel van een 12trace Dealer.

Kan ik een artikel retour sturen als deze niet aan de voorwaarden voldoet?

U kunt een artikel niet terugsturen als deze niet aan de hierboven gestelde voorwaarden voldoet. Houdt u er rekening mee dat de betalingsverplichting van de bestelling blijft bestaan. Neemt u in geval van twijfel contact op met onze klantenservice.

Hoe kan ik een bestelling retourneren binnen 14 dagen?
Na ontvangst van het volledig ingevulde retour formulier ontvangt u van ons  het RMA (return merchandise authorization) nummer bijbehorend bij uw retour zending. Alleen retourzendingen voorzien van een RMA nummer, worden door ons in behandeling genomen.

Het retour te sturen product kunt u zenden naar:

12Trace
Oosterkade 5
9711 RS Groningen
Nederland

Krijg ik automatisch mijn geld terug als ik mijn artikel retourneer?

Zodra wij uw bestelling in goede orde hebben ontvangen op ons retouradres voorzien van een RMA nummer, wordt het betaalde bedrag teruggestort. Als u nog niet heeft betaald, dan komt de betalingsverplichting te vervallen.

Onvolledige retourformulieren worden niet door 12Trace in behandeling genomen.


GeoChaser (bedraad)GeoLocker (draadloos)
Ander namelijk:

(zie pakbon of factuur)
(Zie zijkant van de verpakking)

Toelichting: altijd de productcode van het systeem invullen. Zonder productcode kan de retouraanvraag of garantieaanvraag niet in behandeling worden genomen.

janee


Uw gegevens



Dhr.Mevr.








Ik wil graag gebeld worden


Zodat we eventuele betalingen kunnen terugstorten





Binnen 2 werkdagen ontvangt u een Reactie op uw e-mail adres


12Trace gebruikt uw persoonsgegevens alleen om uw retour aanvraag te behandelen. En bewaart uw gegevens niet langer dan nodig is. Informatie hierover vindt u in onze privacyverklaring.

Show Buttons
Hide Buttons