Wat te doen bij diefstal

Indien u bij uw systeem een Fidron opsporing en repatriëring abonnement heeft afgesloten, ga als volgt te werk:

Let op: De eventuele alarmen komen bij de gebruiker binnen. Probeer in eerste instantie te bepalen of het alarm terecht is. Is er een daadwerkelijke vermissing of diefstal voer de volgde stappen uit:

  • Doe direct aangifte bij de politie dit kan fysiek of gewoon digitaal:
    Voor digitale aangifte klik hier

  • Daarna melding van de vermissing/ diefstal bij de opsporing & repatriëring bureau FIDRON op telefoonnummer: 038-4258860 dit kan 24/7.

  • Wanneer deze aangifte is gedaan moet een kopie van de aangifte per omgaande worden verzonden naar Fidron:  mail@fidron.nl

De Dienst heeft volledig toegang tot de applicatie, voor een optimale opvolging, opsporing en/of repatriatie moet alle essentiële zaken in het paspoort zijn ingevuld. Het paspoort vindt u als u inlogt op uw account.

    Fidron zal in contact treden met de verzekeraar en regelmatig een update geven aangaande de zaak.
    Zodra er visueel contact is gemaakt of er daadwerkelijk een vaststelling is van de locatie zal indien gewenst de autoriteiten worden ingeschakeld. FIDRON zal indien gewenst zorgdragen voor de repatriëring.
Show Buttons
Hide Buttons